25 Kasım 2008 Salı

Denizkızı'na Ağıt

“N.D. için”

Bakma bana öyle n’olur…
Dalga dalga çarpıyorsun yüzüme
Dudaklarıma çatlak bir
Yalnızlığı…
Çığlık gibi fırtınalar kopuyor içimde avaz avaz
Tozu duman, acısı yakıcı, aşkı derin uçurum
Kıyılarında yıldız yakaladığım senin için…
Bakma bana öyle n’olur
Yemyeşil bir deniz gibi yüreğimde
Uçsuz bucaksız, poyrazı sert, medcezirlisin…
Benim için değil söylediğin şarkılar
Biliyorum…

İç çekişler gibi
Titrek ellerim, cümlelerim devrik,
Öznesi gizli…
Bakma bana öyle n’olur…
Düşüme İstanbul oluyor gözlerin…

İlkayCeyhan
İstanbul, 01.06.2008

2 yorum:

eskişehir dedi ki...

hiç üzülmedim biliyomusun hatta çok sevindim acım dindi biraz,atalarımız boşa dememiş bok ile yapılan sidik ile yıkılır diye,
artık sen de n.d zedesin..

sen de birine kafa atsaydın pas olur onda kalırdı.

eskişehir dedi ki...

yaptığın onca fedakarlık vardır eminim ama en büyük düşmanı sensindir şimdi sesini duymak,yüzünü görmek istemez,N.D böyledir dostum 5 yıl oldu dün gibi izi bende,yaşadıklarımı yaşayacaktın elbette...